top of page

化妝師Judy:新年喇!皮膚都要食飯先!

就快過年喇!要見人嘅日子,一定要 keep靚靚個樣啦!呢個星期一定要勤力啲護理吓啲皮膚先得~~我係化妝師,當然好著重見人嗰陣化嘅妝啦!一個妝化得靚唔靚,你最在乎邊 part呢?相信好多女士們都會認為係對眼,係咪呢?眼妝固之然重要啦,其實個底妝一樣咁重要ga!而皮膚質素亦都好直接影響個底妝。

最近試咗隻mask,係米紙嚟嘅(唔知係咪平時食越南水晶卷嗰啲呢?),敷之前要用精華液浸塊米紙3分鐘,等佢完全滲透先再敷上面。我通常敷mask之前都會做咗磨砂,搽埋toner同神仙水先,咁會吸收好多ga。

講返個米紙mask先,佢本身係全乾,真係好似啲越南米紙未煮嗰陣一樣咁「脆」,所以一打開個盒已經有啲位碎咗!

同埋可能係個case嘅問題,啲精華滲透得唔係幾平均,張米紙有啲地方好濕,有啲地方仲係硬掘掘,諗住浸佢耐啲啦,但佢又會太稔,好易爛……不過因為個質地有少少似gel mask,所以好貼面,同埋敷mask最緊要都係個效果啫,如果效果好,事前功夫幾煩都無所謂啦XD

買嗰陣其實只係貪得意,加上全部寫韓文,我都唔識睇,所以完全唔知功效係咩……不過敷完之後,覺得啲皮膚白滑咗,而且保濕得嚟又唔「笠」,都唔錯喎!記得唔好敷超過 20 分鐘,因為佢無 paper mask trap 到咁多精華液。

以前聽人講用洗米水洗面(或者當toner用)對皮膚好,我都有試過嘅,但因為洗米水唔keep得耐,要幾日整一次,慢慢就無心機再整,呢個 mask 真係方便好多,仲好似俾皮膚食咗飯咁。我用咗兩次,已經又入咗貨喇~ 但買之前真係要格吓價先,我見到最平 $18/塊,最貴要成 $40/塊,相差好遠!

敷完 mask 嗰晚,我一定會用埋 sleeping mask,做個完整嘅 intensive care!

撰文:Judy B Leung 化妝師

除咗文字,幾乎對所有藝術有關嘅嘢都有興趣:音樂、畫畫、做手工…… 最鍾意係喺塊面上面畫畫!中學開始化妝返學,俾同學問:「點解你一條眉深色一條眉淺色?」就下定決心要學好化妝,立志唔再俾人笑!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
尚無標記。
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page